Wednesday, January 26, 2011

Makan Kerang Best di Sungai Lurus

Posted by Zainah Senin at 10:03 PM 3 comments
Yang ini paling glamer kat warong sg lurus ni..kalau tidak..takkan aku letak jd tajuk berita penting kan?? Warong ni terletak kat sungai Lurus area jalan nk g senggarang. Kalau nak tahu kehebatan kerang ni pakat pi la ngan kawan2 sedara mara2 kekasih hati, suami atau isteri pergi ke sini. Pasti menjilat jari. Apa yang istimewanya selain kerang adalah suasana kedai tu berdekatan dengan laut. Jd..bila makan kerang sambil dihembus angin sepoi2 bahasa maka kerang yg sedap jd sedap..hati yg marah jd tenang..tp kerang dia mmg sedap!!!!!!!!!!!!!!!!
Serius aku cakap..sate kat sg Lurus ni mmg sedap glerrrr..sate daging tersangatla lembut..sate ayam dier sangat gemalai..skali hidang tak sampai 5 minit..ngap masuk ke pewot masing2. Kalaulah Pakcik yg jual sate ni tahu aku promosi sate dia ni..pasti dia menangis terharu mengenangkan satenya lebih glamer dari dia.
Indah di Mata Indah di Hati

Pemilik Blog. Ngehngeh

Sebenarnya jarang sekali bila datang ke sini dapat turun bawah ni tuk bergambar. Tapi sungguh indah petang itu kerana kitaorang dapat turun bawah berkejaran-kejaran. Kebetulan lak air surut..wah semakin sukala ct sambil tersenyum memandang ke arahku.."Jai nak gambor" dengan menurut perintah aku pun snap!!!! Nah!!! inilah hasilnya. Ct tersenyum gembira kerana tak lama lg gambarnya masuk dalam blog.
Anem kata kalu gambar dari sisi ni nampak lawa dari biasa. hehehe. Ni saja dialog yg aku bg tuk fitnah dia. Sementara tunggu kerang masak..sate siap dibakar..apala kiranya mengambil gambar di tepian warong tuk menghilangkan rasa kebosanan. nah!!!!! inilah hasilnya..

Pemandangan yg tersangatlah cantik di sungai Lurus. Masa nie dlam pukul 6.30 Ptng. Matahari cepat betul terbenam pada hari itu. Tak sempat aku n kawan2 tersayang nak berposing sakan. (Bakpe ayat skema sangat nie)

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer
 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES