Tuesday, July 26, 2011

Mia Meowww Baru

Posted by Zainah Senin at 12:00 AM 0 comments
Mia buah hati pengarang jantung yang baru. ramai orang cakap jangan tangkap gambar kucing nanti kucing mati. adakah ini fakta atau mitos??? tapi aku pedulik hapa..sungguh aku tak tahan untuk mengCapturekan gambar kucing jahat ini. (hehe)
Mia tidor..aku tak tahan tengok dia tidor rasa nak picit2 hidung dia sampai berdarah!!!
Pose mia yang aku rasa nak pijak pewot dia. Rasa jer tak pijak pon sbb sayang gler kat mia ni..Serius mia ni sangat jinak, manja sehinggakan rasa nak pijak2 skali lagi.

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

Saturday, July 23, 2011

Ketuat!!

Posted by Zainah Senin at 11:20 PM 1 comments
dah berbulan aku kena ketuat kat kaki ni. Bila pakai kasut kerja jer huamng aih..sakitnya tak dapat digambarkan. Jalan dah macam orang yang mengalami sakit gout. Alhamdulillah akhirnya dengan ubat yg mujarab ketuat aku pon hilang. Terima Kasih Allah.

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer
 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES