Sunday, April 17, 2011

Aku Nak Lebih Cute...

Posted by Unknown at 10:59 PM
Tajuk entri yang agak perasan. Perasan untuk menjadikan kita lebih cantik..tak salahkan??? Sekarang pon cute cuma nak lebihhhhhhhh cute. Maksud cute di sini adalah untuk menghilangkan mana2 lemak yang sudah terkumpul begitu lama sehinggakan sukarnya untuk membuang lemak yang sangat jahat itu dari tubuh aku. Bila lemak jahat itu bersarang di tubuh aku..banyak perkara yang aku tidak boleh buat. Contoh..nak lari berpagar (x boleh), lari 100 meter(x boleh) hahha sekadar mengambil beberapa contoh yang tidak masuk akal. Sudah banyak petua diberi, baca kat buku pon tak terkira..kalau pakar sakit puan tanya pon aku leh jawab..TAPI sifat PANTANG jumpa makan membuatkan aku lupa apa yang aku baca..lupa petua yang aku dah kaji..JADI..aku nak cuba sekali lagi pada esok hari..mulakan hari anda dengan sedikit makanan. (permulaan hari pertama) DOAKAN UNTUK AKU YER!!!! Amin.


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES