Sunday, December 4, 2011

Kagum Yang Melampau Untuk Budak Avi ni!!!

Posted by Unknown at 9:26 PM
Terkojut beruk apabila aku melihat blognya yang tak sampai 2 minggu tapi humang aihhh followers dia hampir 1400. Ilmu apa dia guna ni ek. Blog aku dah bertahun followers cuma 37..itu pun setelah aku paksa kawan2 untuk mengfollow blog aku. ***hehehe** Aku menulis blog cuma hanya sebagai diari kehidupan di alam maya. Pendek kata syok sendiri pun tak perla...Tetapi kalau ada caranya, tekniknya , rahsianya nak jugala aku nak dapat followers macam blog avi ni. Entry kat blog dia pon tak banyak lagi tapi boleh membuatkan follower2 di luar sana jatuh hati termasukla aku. Apa rahsianya Avi????????? plzzzzzzzz aku nak tahu!!! Korang leh klik Avi Blog Best **Puji Ikhlas ni**


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES