Thursday, July 30, 2009

Kem Motivasi SDBL di Tanjung Sedeli Kota Tinggi

Posted by Unknown at 10:46 PM
Mel, Jai, K.idza, Pn Lee n Pn Tan

Barbeque.udang ada sotong ada mcm2 ada

suprise party tuk K.idza. Happy besday Kak!!!(25.07.1980)

Ya..cepit itu sotong..huahua

Budak2 wat rakit..

aku n ain nak terbang tapi tak naik2

Tiga..............

budak2 wat kraf di checkpoint. Cikgu2 tlng tgk..hehe

SubhanAllah cantiknyer.

Wah lamanyer tak update blog nie. hari ni baru berkesempatan nk update. Bnyk lagi gambo2 aku nk upload tp bl nk upload mak ai punyer la lambat. Gambo2 yg best bnyk dekat kamera melisa. Tp sayang seribu kali sayang memory card kn virus lak. Cian ko Mel..hehe. Ini kali kedua aku ikut team skolah pergi camping. kali pertama aku mula2 posting diorang buat dekat wet world batu pahat. Kali kedua ni plak skolah buat dekat Tanjung sedeli kota Tinggi. Jauh sketla tp berbaloi wei..mmg cantik pantai2 kat cni. belum tercemar masih anak dara gitu. Cikgu2 dalam 16 orang pelajar dalm 80 orang. Bnyk aktiviti diorang leh wat kat tanjung sedeli ni. Bila aku tgk camping zaman aku skolah dengan zaman la ni mmh jauh beza. Khemah dulu tak secantik sekarang. Tanah dulu tak serata skang. Dulu kalau camping kitaorang sendiri kn masak. Tp depa orang lain tlng masak. Zaman dah jauh berubah kan...untung bdk2 la ni. Itu pun ada gak yg merungut. Tak per la bdk2 la katakan yang tua ni la tlng sabarkan. Apehal kem ni mmg Jempol. Hidup SDBL!!!Hidup SDBL!!!


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

1 comments:

~ShiMa~ on August 3, 2009 at 10:05 PM said...

bestnya camping...
harus tahun depan anjurkan camping tepi pantai gak. teruja tengok udang..sotong..tu..

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES