Monday, July 6, 2009

Cuti2 hujung minggu di Cameron Highlands

Posted by Unknown at 7:17 PM
Posing smpi pusing

Kaktus mcm2 warna

anak dara plus mak dara cactus
(K.aida, K.mal, K.zet n Rin)

Strawbery cicah cheese...enak banget sih!!!

Buah tomato di dalam pagar

Cak ba!!!

smile...(Timah n Rahmah)

Ros kembang kempis

Assalammulaikum pembuka kata..hujung minggu lps pi cameron highland atas jemputan member2 di datin onn. Nie kali kedua aku pi cameron highland. Pertama kali aku pergi tahun 2004 dengan eton. Masa tur aku tobat dah tak nak pergi lagi sbb jalan nak pergi sana buat aku macam nak mati. Berpusing2 masa nak naik atas. Aku ni alah dengan pusing2 n jadi pening. Tp coz member dah ajak tambang pon murah cumer rm50 jer ok la tur. Sebab apa murah?? sebab tak tidor sana. Tambang untuk transport jer. Aku ingat bas lalu simpang pulai kiranya lalu jalan baru. Rupa2nyer dier lalu jalan yang buat aku macam nk mati. Dan sudah dijangka aku mmg mati untuk sekali lagi. Ya Allah mmg pening. Bl bas gerak ke atas jer aku pon dah stat tak bergerak. Kena pejam mata. Kalau tidak..boleh pecah kepala. Member2 kutuk tp aku peduli apa. Yg penting aku tak pening. Tp apahal pon Thanks kpd Awien, K.Aida. K.Mal, K.Zet n kawan baru kenal kat situ Rin coz jemput cheq p jalan2 cr makan. lain kali ajak lagi k.


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

3 comments:

Anonymous said...

sedapnya cheese tart tu..nyum..nyum

Anonymous said...

ha'ah la....sedap nye cheese tu...huhu jai bila nak ajak kitorang lak g sana...hehehe..

Unknown on July 7, 2009 at 5:21 PM said...

haha2 sdp ka ...jom la ni gak kita pi

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES