Tuesday, June 30, 2009

Meh Kumpul Duit..

Posted by Unknown at 10:28 PM

Wah banyaknyer duit kat atas tu!!..He2he2. Oyen pon dah jadi mata duitan. Nak ngepau duit aku la tu..Aku nak citer pasal aku kumpul duit selama beberapa bulan ni. Aku kumpul duit syiling dan duit seringgit. Satu hari satu ringgit. Duit syiling lak mana ada duit lebih2 beli barang aku simpan kat tabung. Hasilnya amat memberangsangkan. Selama aku kumpul dari awal tahun ni adalah aku kumpul dalam RM270 lebih. Tur pon ada yang miss gak tuk diletak kat tabung. Biasernya duit seringgit tur la. Sebenarnya rasa puas bila kita dapat kumpul duit macam ni. Dulu 5 sen aku tak pandang pon . Sekarang nak kata 5 sen satu sen pon aku pungut dan letak kat tabung. Tabung tur pulak aku buat dari botol mineral 1.5 liter. Semakin lama semakin penoh diisi. Mmg best giler. Aku kumpul duit ni pakat lawan dengan ct. He2he tapi walaupun aku ni rendah duit syiling aku lebih tinggi dari duit dier walaupun dier tinggi. Bangga tur. Aku tak tau la nak kumpul duit ni sampai bila. Tp aku nk beli something special untuk diri aku sendiri hasil dari koleksi syiling dan duit kertas seringgit ni. Tp dalam kepala otak tak der plan lg. Dulu aku ingat nak beli beg nike tuk travel. Tp aku dah beli guna duit elaun jadi LO. So nk beli apa ek??? ada cadangan. Ct kata nak beli emas. Aku ingat tiru dier jer la. Beli gelang pon lawa kan???? Apehal pon menabung sikit-sikit lama-lama jadi bukit tau..gunung pon leh. Apehal menabung mmg JEMPOL.

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES