Saturday, June 13, 2009

Jari-JariKu Sakit Semua..

Posted by Unknown at 12:24 AM
Hari ni aku nak cerita pasal jari yang malang. Kenapa malang???bio aku yang jawab. Yg baca tak yah jawab. Tgk betol2 gambo di atas yang ada tanda hitam. Itu bukan pewarna kuku ek tapi akibat sikap tidak berhati2 semasa menutup pintu kereta. Itu adalah jari kelingking aku yg telah cedera akibat yg aku dah sebutkan tadi. Mmg sakit woooo...berdenyut2 sampai la ni...ditambah pulak bengkak dah darah yang beku. Benda ni terjadi semasa kat skolah tadi. aku nak tutup pintu kereta tapi dengan tangan2 aku sekali kena tutup. Sakitnyer hanya tuhan yang tahu. So utk saudara2ku yang di luar sana tutup pintu bukan guna tangan sahaja yer tapi dengan MATA sekali. He He He

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES