Sunday, June 28, 2009

Micheal Jackson @ Mikael

Posted by Unknown at 10:38 PM


Bertemu kembali di arena penulisan blog. Ceh ayat tak tahan...lama tak update blog ni..bkn apa tak der idea la coz tak der citer menarik nak dikongsi. Nak citer pasal masak memasak mmg tak berapa reti. Mana leh lawan K.zana (he2he2) jgn marah boss. Tp skang ni tgk tv, buka radio, selak suratkhabar, selak majalah semua citer pasal kematian Micheal Jackson. So aku nk gak citer sket2. Semua meratapi kematian Micheal Jackson. Tur bagi yang mmg fanatik dengan arwah ni la. Aku???? aku ni bknla jiran dier apatah lagi boyfren aku. Zaman aku membesar pon bkn dengan lagu dier. Tp masih terkejut dengan kematian mengejut dier. Lagu mcm Beat it, Billy jean ni masa album Thriller yang dikatakan album yang paling banyak terjual setakat ini. Kire mmg patutla dier ni dinobatkan sebagai Raja Pop kan..Lps dier meninggal ramaila orang nk tgk video, lagu2 dier yang lama2 tu. Aku pon tak ketinggalan. Tp mmg best la lagu mcm beat it, billy jean n satu lagi smooth criminal. Bleh wat lagu aerobik ni. (setuju tak k.idza? he2he) Mmg berbakat pakcik micheal kita nie. Pas tu tgk dier wat tarian moonwalk mmg cara la...ni pon leh ltk kat step aerobik(bleh tak k.idza??) Tp yang tak berkenan tntng attitude dier..tak der integriti langsung. Aku rasa muka hitam pakcik micheal lagi hensem dr muka dier jadi putih. Suka sangat diubah-ubah ciptaan Yang Maha Esa. Tak bersyukur langsung. Akhirnya sapa yang susah??? Mereka dan keluarga mereka. Tp manusia kan tak pernah melakukan kesilapan. Siapalah kita nk judge orang lain. Tp Alhamdullilah dengan hidayahNya dier mati dalam Islam. Allah tur kan Maha Kuasa. Dia boleh pilih sesiapa sahaja. Entah2 esok lusa Angelina Jolie ker, Brad Pitt ker Jennifer Lopez ker, Justin Timberlake ker Allah bagi hidayah. Wallahualam. Semoga roh pakcik Mikael ditempatkan di tempat-tempat orang yang beriman. Al-Fatihah.

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

1 comments:

raffy on June 30, 2009 at 9:39 PM said...

Bila dah sampai ajal...mesti akan mati...ada yg kata doktor MJ yang bunuh MJ...

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES