Saturday, June 13, 2009

Kawan2 Aku dah Jadi Mama...

Posted by Unknown at 7:00 PM
Anak beranak bincang apa tur??

Awien dan Aqil

Eton dan Naem

Tak sangka kawan aku 2 orang ni eton n awien dah ada anak. Yg tak der aku sorang jer...(belum kahwin kan mestilah tak der lagi) Yer la bukan apa teringat zaman2 dulu kala..masa zaman bujang perangai bukan betol sangat tapi la ni depa dah jadi perempuan sejati. Eton dah nak masuk 2 dah..awien kata tak mahu ngandung lagi...sakit Wooo dier katalar...tak per tu semua kerja tuhan. Walaupun tak ada anak lagi aku leh tumpang bahagia ngan anak2 member aku ni.,,la ni pon aku ada bela anak gak...tp bulu dier banyak. Penyakit ker? Bukan coz dier anak kucing. He..He..aku post pasal diorang ni pon kena paksa. Kalu tak buat putus sedara. Sanggup ke Ton N Awien???? Apehal pon Semoga Diorang n Family Dilindungi Allah selalu. Untuk Awien ada Sinar Yg Menanti Di Luar Sana. Untuk Eton Plzzz dptkan yg ke-3 ek tahun dpn lak. Kuang2Kuang2


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

2 comments:

mama aqil said...

takziah untuk ko..aku gu ko kawin baru aku pgnant he he...cpt2 la kawen..tak sbr gu ko ni..aqil dh ngs...daaa..muah-muah

Unknown on June 21, 2009 at 11:23 AM said...

he2he ala ko jer kata nk tunggu ntah2 hehe

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES