Saturday, June 20, 2009

Kejohanan Sofbol n Bola Keranjang MSSM di Bee Pee

Posted by Unknown at 9:17 PM
Tag Kejohanan. Tur Zainah bkn Zainab ek..type error.

Kelebihan jadi LO dapat 5 baju free. Wooo

Aku n K.idza malam jamuan team lo di crystall in.

Rahmah n Aku

K.Idza n Aku sewaktu kejohanan bola keranjang. Melawat kawasan. He2He2

Aku, Rahmah n K.Mariani di jamuan akhir kejohanan

Walaupun kejohanan ni dah lama berlangsung br hari ni kesempatan nak menulis. Tak perla yg penting tulis. Apa peranan aku dlm kejohanan ni ek? Aku ditugaskan sebagai AJK JK Perhubungan awam atau nama glemernya L.O (License Officer). Ala ala mcm Pegawai Perhubungan Awam. So masa cuti sekolah hari tur ramaila kontinjen dari negeri2 seluruh malaysia datang ke batu pahat. So kitaorang ditugaskan sebagai ala ala tourist guide la..tunjuk jalan, tunjuk tmpt makan, tunjuk tempat tinggal, mcm2la kn tunjuk. Walaupun bnyk karenah namun tetap menarik dan banyak pengalaman dapat diperolehi. Hasilnya team LO SDBL telah diberikan 5 bintang oleh JPN. Syabas Team LO seramai 25 orang. Apa yang best lagi jd LO ni??? Kitaorang dapat 5 baju free duit elaun RM240 selama 1 minggu kitaorang ditugaskan. Bkn berat pon tgsnyer..sederhana tp meriah. Ada lagi......kitaorang buat jamuan kat crystall in. Sdpnyer...mmg licin la makan ditambah plak dengan souvenier kek dr pengetua. ermmm sedpnye. Thanks pengetua. Tp apa yng paling penting yang aku dapat dari kejohanan ini ialah pengalaman. Apa pun mmg JEMPOL.







Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES