Monday, August 10, 2009

Mai secawan kopi Kluang

Posted by Unknown at 11:10 PM
Itu dia...

menu yg ada

Antara menu yang diorder

menunggu meja. ramai tur wei

Kalau bab makan sanggup tinggal member huhu

Ahad(10.08.09) aku, ct , K.idza n isma pi Kluang minum kopi paling best n roti bakar plng enak sekali pernah aku makan setakat ini. Sapa2 yg belom pernah rasa dialu2 alukan pergi n rasa sendiri. Gerenti tak menyesal. Mana lak gambor aku nie???Tak per la post kali nier biar member2 kesayangan aku ni interframe. Aku tukang tangkap gambar jer..Apehal kopi n roti dia mmg JEMPOL.


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

6 comments:

~ShiMa~ on August 11, 2009 at 3:27 PM said...

tak salah penah kuar majalah 3 kan pasal canteen ni. ke aku salah dengar.heheh..

Unknown on August 11, 2009 at 9:57 PM said...

Betol la tur shima. kalu nak merasa meh datang cni. kiter leh bawak.

Cahaya Yang Riang Gembira on August 12, 2009 at 3:20 AM said...

Nampak sodap.. Huhu.. Ade kat kluang la ni erk.. Hoho.. Balik kmpung nanti blh ler tinjau.. Tapao roti bakar ape ptut kalau sedap tak terhingga.. Hahaha..

Singgah2 kat sini.. =)

jai on August 12, 2009 at 8:49 PM said...

yup. datng la kiter kat bp. tp kalu nk tunjuk tak der hal farhana

VirginBitter on August 14, 2009 at 12:34 AM said...

aqhh teringat tmpat ni..dulu selalu singah kat kluang station asal kann...dulu slalu naik train dr jb ke kluang smata2 nk minum kopi n roti bkr ngn family..pas minum blik nAIK train blik jb..hehe

Unknown on August 14, 2009 at 1:42 PM said...

wah VB..jauh tur..tp kopi punyer pasal lautan renang sggp direnangi. Tp mmg berbaloi tuk minum kopi n roti bakar dia

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES