Wednesday, August 5, 2009

Oyen Part II

Posted by Unknown at 9:48 PM
beso dah oyen..

oyen duduk terkangkang

pose duduk

Tidor meniarap

Ini kali kedua aku story pasal oyen. Masa oyen part I aku cerita yang dier ni betina. Rupa2nyer setelah meningkat remaja dan mula menggatal barulah diketahui yang oyen ni rupanya jantan. Bukan tak pandai tengok dier punyer tut...tapi mmg tak nampak...bukn aku jer, doktor pon tak leh nak detect oyen ni jantan. Patotla perangai oyen ni ganas, lincah dan cpt besar. Perangai mmg tak macam kucing pompuan yang penuh dengan kesopanan. Masa aku mula2 ambik pon tuan dier kata ni kucing betina. Aku tak kisah asalkan dapat kucing mix parsi plus tempatan. Jemulah bela kucing kampung. Hehehe. Tapi mmg tak sangka dier ni cpt membesar. Tak pernah seumur hidup aku bawak kucing pi klinik. Tapi dgn oyen ni aku bawak dier pi klinik. Macm anak pulak. hahha. Beratus jugak nak bela oyen ni. Tak per la kau niat nak bela kena bela betol2. Kucing ni kan binatang kesayangan nabi. Tapi sekarang ni mmg aku sayang kat oyen ni. Tur baru bela binatang kalu ada anak sendiri mesti lagi sayang kan...ermmmm bila la nak ada anak sendiri nie???? hehe. Lepas ni aku ingat nak cari menantu untuk dapatkan cucu. Maksudnya carikan bini untuk oyen ni la. Kalau boleh nak cari menantu yang sama taraf. Jgn salah faham bukan memilih..cumer kalu boleh kecantikan tur diwarisi turun temurun. hehe. Dah risik2 dah InsyaAllah kalau tak ada aral melintang cukup jer oyen ni dah baligh atau pandai gitu2 akan berlangsunglah majlis yang gilang gemilang. Semua dijemput hadir ek. Hahahaha. Okla nantikan Oyen part III yang lebih hangat daripada biasa. Tunguuuuuu!!!!


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES